niedziela, 1 maja 2022

Jak i gdzie pobrać gry o koniach? Stajnia marzeń, Przygody w siodle i wiele innych!

 ♥ Witajcie drodzy czytelnicy! 

W poprzednim poście opowiadałam o Star Stable i wspominałam, że kiedyś napiszę posta o tym jak pobrać Stajnię Marzeń i inne podobne gry o koniach. Tak, to już dzisiaj! 

Jeżeli więc jesteście ciekawi jak to zrobić to zapraszam!


♥ Pozostałe gry 

Tak jak już wspominałam, poza Stajnią Marzeń na tej stronie można pobrać jeszcze inne gry. Są to:

Diamentowa kolekcja: konie i kucyki
Diamentowa kolekcja: stadnina koni
Horsez
Konie i kucyki Adademia Jazdy Konnej
Konie i kucyki jeżdżę konno
Konie i kucyki najlepsi przyjaciele
Laura Hobby mistrzyni jazdy konnej
Mój wymarzony chłopak
Planet Horse

I na koniec moje ulubione The Saddle Club - Przygody w siodle

♥ Jak to zrobić? ♥

Postanowiłam, że nie będę pisać całego poradnika, ponieważ jest on dostępny na YouTube na kanale Martyniusz. Btw serdecznie pozdrawiam autorkę tego filmiku, mi się bardzo przydał :D. Mam nadzieję, że to wystarczy ;)

Link:
https://www.youtube.com/watch?v=aA04gWqtWtg

♥ Na jakiej stronie? ♥

Wszystkie gry możecie pobrać tutaj:
https://drive.google.com/drive/folders/1sGNovy2ymHmiTeYlQAaRFfLTrxG0ovqV

♥ Ważne informacje ♥

Jako osoba, która pobrała od łącznie sześć gier zapewniam, że nie zgrywają one żadnych wirusów.

Mogą pojawić się problemy z instalacją i niestety, ale nie zawsze gry chcą się uruchomić. W takim przypadku u mnie wystarczyło je odinstalować i ponownie pobrać. 

Wszystkie gry są absolutnie darmowe.


___________________________________________________________________________________

Zgadza się, to tyle. Mam nadzieję, że wszystkie linki będą poprawnie działać i że poradnik wam się do czegoś przyda. Być może kiedyś napiszę jeszcze posty o Przygodach w siodle albo Stajni Marzeń. :D

Tradycyjnie życzę wam miłego dnia/południa/wieczoru/nocy! <33


~ Sophia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak i gdzie pobrać gry o koniach? Stajnia marzeń, Przygody w siodle i wiele innych!

  ♥ Witajcie drodzy czytelnicy!  ♥ W poprzednim poście opowiadałam o Star Stable i wspominałam, że kiedyś napiszę posta o tym jak pobrać Sta...