środa, 5 stycznia 2022

Witajcie!

Jestem Sophia


Jest 05.01.2022 i to właśnie dzisiaj powstał ten blog.

Marzyłam od tym od dawna i bardzo dużo się nad tym zastanawiałam. I tak, dziś jest ten dzień w którym nie tylko go założyłam, ale od razu zamierzam wstawić kilka postów!

Napierw może trochę o mnie: urodziłam się w Krakowie i mieszkam w jego okolicach. W tym roku kończę 14 lat. Kocham anime, jazdę konną, słuchanie muzyki, czytanie wattpada po nocach i pisanie własnych opowiadań. Ale nic nie lubię na świecie tak jak gier komputerowych - i to głównie o nich będzie ten blog. Zamierzam je testować, oceniać i opowiadać wam o nich. 

Będą to głównie gry "dla dziewczyn'' jednak pamiętajcie, że to nie jest żadne ograniczenie. Każdy może grać w to co mu się podoba i ja nic nikomu nie zabraniam.

Poza tym będę też co jakiś czas dodawała posty z mojego życia, gdzie będę opowiadać co ostatnio robię itp.

Bardzo bym chciała dodawać co najmniej jednego posta na dwa tygodnie, ale jeżeli to mi się nie uda, proszę nie wińcie mnie bo nie zawsze mam czas.

 Mam nadzieję, że dobrze mnie przyjmiecie! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak i gdzie pobrać gry o koniach? Stajnia marzeń, Przygody w siodle i wiele innych!

  ♥ Witajcie drodzy czytelnicy!  ♥ W poprzednim poście opowiadałam o Star Stable i wspominałam, że kiedyś napiszę posta o tym jak pobrać Sta...